خطاهای اشتراک ویژه به همراه راه حل ها

حل ارور های رایج در اتصال به سرویس اشتراک ویژه

شماره ارور چیست ؟ به تصویر زیر دقت کنید . همانطور که عبارت Error 629 با کادر قرمز مشخص شده است، عدد ۶۲۹ در این حالت شماره ارور می باشد .

شماره ارور ها بسته به نوع isp و سیستم عامل و … متفاوت هستند . برای حل ارور های رایج در استفاده از سرویس ما، ابتدا شماره ارور را به یاد بسپارید  و به دنبال راه حل آن در ادامه این آموزش باشید .

حل-ارورهای-رایج-مودم

ارور های رایج که هنگام وصل شدن  از طریق کانکشن به سرویس ما رخ می دهد به شرح زیر می باشد :

ERROR 605 : سیستم شما قادر به باز کردن port بر روی windows نمی باشد و حتما نرم افزاری بر روی سیستم خود دارید که جلوی این کار را میگیرد .

—————————————

Error 619 : بیشتر زمانی با این ارور مواجه می شوید که پروتوکل PPTP در شبکه مسدود شده است . در این حالت پروتوکل L2TP را نیز تست کنید. احتمال دیگر اینکه سیستم شما نیاز به Restart دارد . در صورت حل نشدن مشکل با پشتیبانی Isp در میان بگذارید .

۶۲۱ – 622 – 623 – 624 – 625 : شما باید کانکش v*p*n را به صورت دستی بر روی کامپیوتر خود بسازید یا کانکشن ما را حذف کنید و دوباره اجرا کنید.

ERROR 691 : نام کاربری و پسورد را اشتباه وارد کرده اید . در وارد کردن آن دقت فرمایید.

: به این صورت عمل کنید :
پنجره Run را باز کرده و تایپ کنید : services.msc
سپس در پنجره باز شده دنبال موارد زیر بگردید و روی تک تک آنها کلیک سمت راست کرده و Propertise را کلیک کنید .

Remote Access Auto Connection Manager

Remote Access Connection Manager

Plug and Play

Telephony

Startup Type همگی را روی Automatic بگذارید و سپس Ok کنید . سیستم را ریستارت کنید.
اگر مشکل حل نشد با ما تماس بگیرید.

Error 807 , 806 721 , 720 : این ارور ۲ دلیل دارد :

۱٫ فایروال کامپیوتر شما روشن می باشد 2. شبکه داخلی و یا شرکت ارایه دهنده اینترنت شما، دسترسی به V–P–N رو از کار انداخته است
Error 868
کانکشن را دوباره دانلود کنید